Het aanmaken van een ticket kan op twee manier:
- Via het ticket formulier https://support.inesta.nl/hc/nl/requests/new
- Via een e-mail naar support@inesta.nl
Hoe beschrijf je een issue?
Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen is het goed om ons direct de juiste informatie te geven.
Beschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk en geef ons zo veel mogelijk details. Gebruik bijvoorbeeld ( https://jumpshare.com/ ) om een screenshot of screencast te maken van het probleem.
We kunnen een aantal verschillende issue types onderscheiden die allemaal een wat andere omschrijving nodig hebben. Hieronder de verschillende type tickets die er zijn en de vragen die direct kan beantwoorden bij het invoeren van het ticket.
Vraag
- Wat is de vraag?
- Kan je screenshots en/of screencasts toe voegen?
Probleem
- Wat is het probleem?
- Welke stappen moeten wij nemen om het probleem te reproduceren?
- Wat is het verwachte gedrag?
- Heb je foutmeldingen die we kunnen gebruiken?
- Kan je screenshots en/of screencasts toe voegen?
Aanpassing
- Welke aanpassing wil je doen?
- Wat zijn de details van de aanpassing? (bijv. velden die we moeten toevoegen).
- Waar moeten we rekening mee houden?
- Kan je screenshots en/of screencasts toe voegen?
Het kan zijn dat geduurde het beantwoorden van een ticket de aard van het ticket veranderd omdat bijv. een vraag toch een aanpassing betekend.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.